Sälen ski fucking rock.

image119


Visst fan spårade det ur, men en sjukt rolig helg blev det iaf, även om den blev lite dyrare än planerat och jag blev magsjuk på vägen hem. Från Sälen i övrigt ryktas bla. att...

  • ...dansa naken i blötsnö med isskorpa ger djupa rivsår på benen.
  • ...lösa ut undertecknad från taxibolaget när han somnat längst bak i limotaxin kostar x antal hundra efter ett par varv i fjällvärlden.
  • ...Linda Bengtzing gillar GSU.
  • ...Jens Lodén är skön, fast han är örebroare.
  • ...vissa i sällskapet går igång på perversiteter med dalahästar.
  • ...två grabbar i ett par mysbyxor nedför en snöfylld backe kan vara ett roligt inslag i vardagen, dock jävligt kallt.
  • ...en viss ****Jenny fick oberättigat mycket skit i bilen på vägen hem.
  • ...mitt minneskort till kameran måste vakna till liv igen.
  • ...snön falller, å vi med den.

Idag är det valborg, inget jag kommer lägga någon större energi på, kanske knalla ner till subway för en kvällsmacka, på sin höjd. Valborg var kul när man var 15-16, inte nu.

(inte alls bitter för jag måste jobba imorgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0