AON?!

Någon som har någon erfarenhet av hur deras försäkringar är? Det är nämligen dom som agerar försäkringsbolag åt 3's "drulleförsäkringar". Ringen en liten snärta för ett tag sen och undrade varför det inte stod samma sak på min förlustanmälan som min polisanmälan när jag söp bort min lur.

WTF?! Är det drulle så är det och hon ska väl ge fullständigt fan i om jag inte lyckades återge exakt vartenda ord likadant när jag plitade ner en lätt stressad polisanmälan som när jag skulle förklara för killen på 3 hur min telefon försvann, vilket jag inte ens vet egentligen. Blir så jävla trött, kan ni bara ge mig en ny lur, tack, helst nyss också.

Inte hört något mer, hon skulle återkomma, är det så att dom nekar mig ersättning pga. det där kommer det bedrivas hetsjakt big time på dom jävlarna.

Aja, hörs, nu är det städkväll på Sturegatan!

Btw, grattis på 15-årsdagen Linda, hoppas du får en jättemyZig födelsedag med massor av tårta, ballonger och presenter! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0