Lördagmorgon.

Mjölk och Billys Panpizza med kebabsmak, finare frukost får man leta på Scandic efter. :D

Skön gårdag, bag-in-a-box-vin är fan grooooovt underskattat, har alltid tyckt att det varit lite whitetrash alt. familjesemesterstämpel över hela grejen, men vafan, grymt smidigt att bära med sig plus att man i princip har en oändlig tillgång till vin hela kvällen, även fast man bjuder bort ett gäng glas.

Medaljens baksida then, tror att jag är portad på BMB, skulle slinka in lite snyggt via terassen, det jag inte såg var att herr vakt stod strax bakom mig. Blev sig inte bättre än att an bar mig hela vägen ner till fyrvägskorsningen. Hah. Så kan det gå.

Blev Sjökrogen istället och Long Islandsörplande med Hallsta Crazy Crew, satt och smekte en tjej på låret i flera timmar och berömde henne för hennes lena ben. Dock slog tanken mig imorse, vilka tjejer har INTE lena ben?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0