Semesterfyllo?

Räknade ut att jag varit nykter typ 4 dagar sen Sverige - Ryssland med undantag dom dagarna jag låg på sjukhus med skallfrakturer samt var magsjuk i Turkiet.

Fan, skulle ju försöka styra upp min förbannade ungkarlshåla till hem, men ingen låter mig vara ifred, räcker fan inte ens att supa bort mobil efter mobil, nåja, allt har väl sin tid.

Pitchers och Å idag, Pluto igår, fett soft.

Landås och Erik är för övrigt årets playboys, 20 minuter på Å idag och dom hade hånglat upp varsin 17-åring, som vi iofs hade smugglat in själva, men ändå.. En annan har fan knappt intresse för brudar längre, vilket iofs har sina orsaker, men ändå. Jävla virilmongon.

Imorgon ska jag FAN städa, tvätttid också, jag stänger av mobilen, loggar ur MSN och låser dörren. Allt öppnas efter tidigast 17, fan den som lyckas dra ut mig jävulskap innan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0