Fysatan!

Jag tror jag börjar bli människa lite smått igen, och då är det ändå snart Onsdag. Den här helgen kan nog ha varit den mest cp-skadade jag har upplevt, iaf i modern tideräkning.

5 timmars total sömn under hela helgen om jag räknat rätt, och då är ändå 3 timmars taktiksömn mellan 23 och typ 02 i Lördags medräknat. Dessutom med en näst intill bruten rygg. Måste försöka få upp lite bild samt filmmaterial hit, dock lär jag jag väl bli stämd till månen om jag inte hör mig för lite först så ni får nog hålla ut ett tag till.

Nu ska jag ta och laga till en vettig måltid, för första gången känner jag att jag kan äta på riktigt sen i Söndagskväll...

En sak är ju iaf säker, sammanfoga mig och Skalman och det kan bara gå åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Jenna

haha dags & börja ta de lugnt? :P

en annan ska ju försöka hålla sig kvar på finlandsbåten på fredag ;D

2008-10-08 @ 00:19:07
URL: http://jjeennnnaa.blogg.se/
Postat av: heltkorrekt

Helt korrekt-redaktionen kräver en hel fullängds dvd från kryssningen senast. Allt annat vore skandal efter "teasern". :)

2008-10-08 @ 09:06:45
URL: http://heltkorrekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0