Det här med Facebook.



Alltså, vafan, vad är det folk "gillar" för någonting? Jag har jävligt svårt att tro att någon gillar, eller ens bryr sig, om vad jag har för mig när jag jobbar eller om jag ligger hemma och softar på soffan. Eller har jag fel?

Nog för att jag är jävligt snabb på att "gilla" folks statusar själv också, det ska jag absolut inte sticka under stol med så där har jag iofs svaret på min egen fråga. Men varför finns funktionen? Jag kräver att Facebook inför "hata", "avsky", "älska", samt "fördöma" som alternativ också.

Nog om detta, nu ska jag göra en hiskeligt fin carbonara med två paket bacon och en liter mjölk till det.

Direkt ur tetran givetvis.

Kommentarer
Postat av: skalman

Nu när jag läste detta inlägg så fick jag för mig att nu ska det mailas till facebook och kräva alla andra "modes" är gillar

2009-02-10 @ 13:17:42
Postat av: Jonna

Haha ja dom lär ju införa allt det andra också :D

Astufft !

2009-02-10 @ 14:09:31
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Robert

Robert gillar detta.

2009-02-10 @ 23:15:32
Postat av: AEF

AEF, gillar detta.

2009-02-14 @ 09:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0