Lågkonjuktur i Sverige.

Faktiskt. Jag har totalt varit på stan i cirka 20 minuter igår och idag, till och från bilen, handlat, samt hämtat pizza.

Inte mindre än 3 personer har frågat mig efter cigg under den tiden. Det händer ju typ aldrig annars. Tiggeriet är tillbaka på gatorna i Sverige. Dock, skall det nämnas, att den sista bruden som frågade var heeeelt klart PSB, fast jag var för trött och hungrig för att spinna vidare på detta.

Almtuna hemma idag, dock kan man inte närvara pga. vissa anledningar. Dock gjorde Julle just 1-0 efter 1:10, så det verkar ju flyta på bra utan mig. :)

Extra svinfint efter som jag satsat en femhunka på VIK idag, dock måste Mora och Leksand göra sitt också så man kanske inte ska hoppas på för mycket.

Jaja, får bli swehockey och meloncider ikväll. Imorgon är trots allt arbetsveckan slut eftersom jag har kompdag för Juldagen på Fredag. Vardagslyx i dess sanna bemärkelse, och ge fan i att sno mina ord. :D


Kommentarer
Postat av: nylundsson

hur gick tipset?

2009-01-08 @ 13:05:40
Postat av: tomas

Det satt! :D

2009-01-08 @ 18:32:36
URL: http://grymmast.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0