Dagens "vem i helvete?".



Vem i helvete beställer in ett mål mat istället för en redig grogg i Konrads bodega? Jo, Nyverts såklart.

För övrigt har jag blivit förkyld som en jävla dagisunge, det drygaste med det är att man blir väckt av att det rinner snor ner i ögonen när man sover middag. Så nu förstår jag tjejer som inte gillar att bli sprutade i ögonen när dom sover, det är inget behagligt uppvaknande faktiskt.

Jag borde förstått att det var alldeles för tidigt att springa naken över ängarna. Jag kommer få betala mitt pris i form av snor i ögonen. Det min vän, det suger.

Kommentarer
Postat av: Anna

Snor rinner ner i ögonen?? Hur ligger du egentligen????? haha

2009-04-01 @ 10:18:31
URL: http://missjohnsson.blogg.se/
Postat av: nylundsson

ser du inte att det står en redig grogg precis bredvid eller?

2009-04-12 @ 09:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0